Bic/tric

Jag är glad! Min träning går superbra nu! Bra kontakt, bra tryck och styrkan ökar. Tjoohooo!


Dagens pass:

* Pushdowns - 6 set
* Press m rep ovanför huvudet - 6 set
* Hantelpress bakom huvudet - 4 set
* Extensions i maskin - 3 set

* Bamsecurls - 6 set
* Hantelcurls - 7 set


Förra veckans bic/tric-pass hade jag fokus på biceps, idag låg fokuset på triceps. Och det gick superbra! Körde helt slut på armarna så jag orkade knappt bära min väska sen, haha. Det är så det ska vara! :)


Inspirationsbild:




När mina biceps är lika stora som Fodors, då är jag nöjd! ;)


Kommentarer
Postat av: mattias

fan vad snyggt din kille böra vara stålt över dig du har nästan lika dan som mig har bara 44cm

2011-07-27 @ 12:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0