Bröst

Efter en lång dag i skolan med föreläsning och seminarium for jag till gymmet och tränade bröst.
Det gick helt okej! Hade bra kontakt :)


Dagens pass:

* Armhävningar - 5 set
* Bröstpress i maskin - 4 set
* Flyes i cc - 6 set
* Press i cc - 6 set
* Pecdec - 6 set


Armhävningarna som kördes var alltså efter onehundred-pushups-programmet. 14, 18, 14, 14 och minst 20. Piece of cake ju! Blev som lite uppvärmning innan resten av övningarna :)

Jag hade tänkt köra några set mage också, men energin föll pladask så jag skippade det. Därför gillar jag inte eftermiddagspass, haha. Jag är alltid trött! Men magen får jag väl träna imorgon istället. Värre än så är det inte :)


Kommentarer
Postat av: Elina

vilken bra träningsblogg du har! :) kram

2011-04-25 @ 19:31:43
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0