Dagens bröstpass

Nu är jag hemma efter ett härligt bröstpass!


Så här såg dagens pass ut:

* Bröstpress - 4 set
* Pecdec - 6 set
* Flyes i CC - 4 set
* Press i fm - 4 set
* Armhävningar - 5 set

* Stående vadpress - 5 set

Klämde in en vadövning där också på slutet!


Armhävningarna som skulle göras idag (enligt onehundred pushups) var ingen match, trots att jag pumpat bröstmusklerna rätt rejält innan. Jag kanske börjar på en för låg nivå? Men det är i alla fall bättre än att gå ut för hårt på en gång. Sista setet skulle man göra maxantal, minst 9 reps. Jag klarade 15, så jag kanske inte ska vara så kaxig, haha. Men det var ju allra sista setet bröst jag körde idag, så musklerna var rätt trötta :)

10 min crosstrainer blev det också!



Världens godaste mellis (kvarg med jordgubbar) är nu i magen och jag är redo för nya äventyr. Vilket för tillfället innebär att läsa kurslitteratur ;P


Kommentarer
Postat av: izabella

sv: Oh va bra tips! :D

2011-04-05 @ 20:49:44
URL: http://izabellaodenmarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0