Friday

Har inte hunnit uppdatera något idag eftersom jag inte öppnat datorn något. Jag började dagen med en härlig morgonpromenad och hade lite tid att fundera på ett nytt kost- och träningsupplägg åt Linus så att han kan bli av med de sista kilona till sitt mål. Han är väldigt duktig, det måste jag säga! Men han har hamnat på en platå nu där han står still och jag använder mina kunskaper till att hjälpa honom lite på traven :)

Jag har även hunnit luncha på byn med Jessika och Josefina. Alltid lika kul att surra bort tiden med dom! Och lite girltalk är ju aldrig helt fel ;)




Efter ett par timmars lunch for jag och älsklingen iväg till Actic för att träna. Ben stod på träningsschemat idag. Mosade dem rätt rejält. Benpress, knäböj, utfall, benspark och lårcurl. Fokus på basövningar. Några set på varje!

Sedan blev det även 12 set mage. Riktigt tungt, riktigt härligt och riktigt brännande!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0