Hemma!

Nu är jag hemma i Umeå efter nästan en hel vecka i Älvsbyn. På ett sätt känns det skönt att vara här. Komma tillbaka till rutinerna igen. Speciellt när det gäller pluggandet, vilket känns viktigt eftersom jag har tenta på fredag. Men samtidigt är det alltid svårt att lämna Linus. Lika svårt varenda gång!

Nu äter jag en snabbmiddag ala kesella, banan och frön. Fick bli något snabbt, eftersom jag var för hungrig för att ställa mig och laga något nu direkt.


Jag funderade på att fara å träna på IKSU en sväng, eftersom jag inte hann träna i Älvsbyn. Men jag tror faktiskt att jag ska ta mig en extra vilodag idag. Det känns som att kroppen behöver det, och huvudet också. Blir för stressad om jag ska hinna både plugga och träna ikväll. Så vilodag idag då! Hårdträning imorgon! :)



Kommentarer
Postat av: L

är du så besatt så du måste ha bilder på din rygg ;) Plumsan då! Iaf! Eftersom det blev FETDISS i helgen så hoppas jag du har en plan B då vi ska ses nästa gång? Pussis!

2011-04-25 @ 21:14:14
URL: http://thenotesofmylife.blogg.se/
Postat av: lovisa

haft en bra start på veckan?:)

2011-04-26 @ 09:44:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0