Nu får det räcka!

Inget mer tentapluggande för mig idag! Ska lägga mig i soffan och bara ta det lugnt resten av kvällen. Och ha lite obligatorisk tentaångest.

Imorgon är sista tentan för denna termin som jag behöver plugga till. Den allra sista tentan är nämligen en hemtenta. Nice!



I helgen ska jag dessutom ta mig tid till att svara på lite frågor som ramlat in, både kommentarer till nåt inlägg och ett par frågor på mejlen. Ber om ursäkt för att ni fått vänta så länge med svar! Tiden har inte funnits till. Men snart så!


Kommentarer
Postat av: Sanna

hoppas att det går bra på tentan idag !

Själv sitter jag med en killer-hemtenta och försöker få något gjort. Men ojojoj va svårt det är hahah

2011-04-29 @ 09:36:08
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0