Ny vecka - nya möjligheter!




Godmorgon allihopa! Hade ni lika svårt för att ta er upp imorse som jag? Haha, låg och snoozade i 20 minuter innan jag tog mig ut på en 45-minuters morgonpromenad. Det började för övrigt regna mer och mer under min morgonpromenad.. Blött! Men jag är inte bitter... Det håller ju på att bli sommar! ;)

Nu ska jag äta frukost och skriva ett PM. Dagens föreläsning är mellan ett och tre, så jag ska nog hinna med träning innan föreläsningen också. Biceps och triceps blir det idag! Och sen får vi se om det blir lite kardio också.

Senare idag ska jag även skriva ett inlägg om hur man tar tag i träningen och lite tips på hemmaövningar, eftersom det var en tjej som efterfrågade det igår. Håll utkik! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0