Onehundred pushups - Vecka 4

Eftersom jag inte haft mycket tillgång till dator nu så kommer veckans schema på armhävningar upp idag istället för igår. Hoppas att det går bra för er som kör utmaningen!

Följ samma kolumn som ni gjorde förra veckan!




Själv tycker jag att det äntligen börjar bli lite kämpigt! Det känns rätt tungt nu. Det är bra, för det är ju så det ska vara! ;) Börjar dock bli lite orolig över att jag inte ska klara utmaningen.. Men skam den som ger sig!

Jag tänker kämpa på så långt det går! Det är ju meningen att man ska klara 100 armhävningar efter 6 veckor, men jag har satt upp 5 juni som mitt slutdatum, så jag behöver inte klara alla efter 6 veckor. Men jag ska försöka! Går det inte så ska jag lägga upp ett eget schema på ett par veckor och försöka igen. Svårare än så är det inte! :)


Förresten! Om ni inte börjat på utmaningen och tycker att det känns för svårt - börja med att köra utmaningen på knäna! När ni fixar det så är det bara att börja om på fötterna! Det tror jag kan funka jättebra! Har man viljan klarar man det mesta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0