Sånt som händer i Älvsbyn

Nu är jag i Älvsbyn! Hann inte skriva något igår, för vi hade fullt upp. Jag och älsklingen bytte däck på bilen och tvättade den. Sr ut som en helt ny bil nu ju!

Gårdagens benpass var härligt. Hade mycket fokus på benspark och lårcurl igår. 4 set på vardera ben, för att sedan avsluta med 4 set med båda benen. 12 set/övning där alltså. Sedan även lite annat också. Benböj i smithen till exempel, vilket jag bara kör när jag är i Älvsbyn, och det är väl typ favoritövningen för benen. Bränner rätt rejält ;)


Idag väntar plugg för mig medan honey är i Öjebyn. Sen blir det ett härligt ryggpass! Längtar efter att döda ryggen lite ;)



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej på dig!

Fin blogg! :)

Jag tänkte bara tipsa om en tävling jag just nu har på min blogg där vinsten är bloggsvar!

Kika in och var med vettja! ;D



www.lillaskrollan.blogg.se



Ha en bra dag!

2011-04-20 @ 10:19:59
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0