Törnrosa?

Jag har sovit inästan nio timmar inatt. Kan ju meddela att jag inte minns när jag sov så länge sist. Men skönt var det! Jag brukar alltid vakna tidigt, utan larm, men nu bestämde jag mig för att ligga och dra mig ända till nio. Kroppen blir nog glad, för vila är viktigt ;)

När jag vaknade gick jag ut på en 50-minuters morgonpromenad. Fick lite utomlands-feeling av de varma vindarna ute. Och jag älskar att det gröna gräset tar över det gamla, gula gräset mer och mer, haha. En nackdel är väl bara att jag kommer få lite allergiska reaktioner mot det snart ;P




Frukost och kaffe nu! Sedan iväg till UB för att skriva ut nå papper, sedan träning! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0