Träningsglädje!

Lägger all befolkningsstatstik åt sidan ett tag och beger mig istället till gymmet. Ska träna rygg idag. Love it! Hoppas att chinsräcket är ledigt så jag öva lite på det.. Sen blir det ju även latsdrag, rodd och baksida axlar. I olika varianter och former!

Varje morgon när jag vaknar längtar jag efter att få träna! Jaa, redan när ett pass är slut längtar jag till nästa faktiskt. Hihi. Jag hade aldrig pallat att hålla igång så här mycket om jag hade sett träningen som ett måste. Nää, det är snarare så att jag UNNAR MIG ATT TRÄNA. Tar mig nån paus från studierna varje dag och beger mig ut ellet till gymmet. Vardagslyx kallar jag det för ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0