Warface



Warface! Det ska synas att man tar i! ;)
(Även om det inte är så vackert, haha)


Efter att ha lämnat av älsklingen på busstationen for jag till gymmet och pumpade axlar. Den där godispåsen igår märktes idag. Lite extra kolhydrater under gårdagen gav mig ett enormt tryck idag. Det gillas!


Så här såg dagens pass ut:

* Axelpress - 4 set
* Kryssdrag i CC (baks.) - 6 set
* Hantellyft åt sidan - 4 set
* Mina specialhantellyft - 4 set
* Hög rodd - 3 set
* Drag mot hakan m stång - 4 set
* Arnoldpress - 6 set

Sista setet på arnoldpressarna blev ett dropset med tre etapper. Man är inte så kaxig där på slutet kan jag erkänna ;)

Mitt mål var ju att få lite mer bredd och konturer på axlarna under denna vår, och det är på gång!
Är långt ifrån målet, men jag ser i alla fall att det händer saker. Muxlerna växer, sakta men säkert! På tre år kanske jag är i toppform? Att forma kroppen och bygga muskler är ett långt projekt, det får man inte glömma! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0