Cykelplaner



Klockan tre idag börjar ett miniäventyr. Jag och Linus ska cykla till Boden. Vi ska träffa vänner där och sova över hos brorsan. Brorsan har ju cyklat mellan Älvsbyn och Boden några gånger och enligt honom och hans gps och andra tekniska prylar så är det fem mil från dörr till dörr. Jag hade hoppats på fyra, haha. Men det blir bra!

Vi har aldrig cyklat 5 mil i sträck förut. På en dag har vi ju självklart cyklat det sammanlagt, men aldrig sammanhängande. Så det blir en liten utmaning. Vi tar med mellanmål så att vi kan stanna efter vägen och fylla på energi. Sedan blir det mer mellanmål när vi kommer fram så att vi överlever tills vi kan gå å handla mat. Jag tycker att det är superkul att göra sånt här, men nackdelen är ju helt klart maten! Jag måste ju äta hela tiden för att inte gå minus när vi gör något sånt här. Jag ska ligga på plus varenda dag under bulkperioden. Då gäller det helt enkelt att få i sig supermycket.

Imorgon cyklar vi hem igen. Om vi överlever sträckan dit, vill säga. Men nu ska vi först ta oss i väg till gymmet. Efter gårdagens halvvila är jag supertaggad på benböj, bänkpress och allt annat skojsigt som ska göras! Mmmm, I like it!



Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med :)

2011-08-03 @ 17:52:04
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0