Förändring


Ny hårfärg!

Godmorgon allihopa! Inatt har Linus jobbat och jag passade på att sova över hos mina föräldrar. Jag har sovit i mitt gamla flickrum som nu är fyllt med affischer på Justin Bieber och Rihanna. Japp, yngsta systern har tagit över rummet! ;)

Nu har jag varit ute och promenerat och kaffet är på gång. Dags för frukost! Idag har vi vilodag från styrketräningen. Men ingen totalvila. Det är kardio och lite magövningar som gäller! Jag funderar på att sticka iväg till gymmet en gång själv och sedan en gång till med Linus när han slutar jobba. Allt för att slippa plugga, haha ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fint håret blev! Jag har ju bara sett dig som rödhårig! :)

2011-08-02 @ 10:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0