Godmorgon!

Godmorgon allihopa! Det här med sovmorgon är min kropp inte riktigt van vid.. Vid sex skulle älsklingen vakna för att hinna med bussen. Jag somnade om en stund efter det, men klockan åtta kändes det omöjligt att sova en sekund till. Gav upp försöket att sova till nio och traskade ut på morgonpromenad istället. Kring 40 minuter blev det ute i den friska höstluften! :)

Planerna för dagen är att träna under förmiddagen, vid ett ska jag och syrran fara och hälsa på morfar och ikväll ska jag och Linus umgås med Christoffer och Linnea. Inte jättemycket planer, men det duger då för idag! Måste nämligen lära mig att ta det lugnt och inte ha fullt upp hela tiden. Svårt, men välbehövligt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0