Godmorgon!

Jag har varit vaken sedan halv sex. Men klev upp klockan sex. Jag har hunnit vara ute på morgonpromenad, vilket var riktigt skönt tills jag fick en massa skavsår. Då önskade jag faktiskt att jag hade kunnat somna om istället. Men när man inte kan det så är det väl lika bra att göra något vettigt av tiden? :)

Nu blir det frukost och packning av dagens mat och mellanmål. Det kommer bli en låååång dag. Börjar nio och har föreläsningar till halv fyra idag. Sedan blir det plugg med Sofia och Bea. Tur då att jag och Sofia har planer på att springa till gymmet och köra ett pass under lunchen. Lite avbrott från allt tänkande och tankning av ny energi liksom.

Dagens pass är det teorietiskt jobbigaste passet i det nya programmet. Det som ska köras är benpress, marklyft, benspark, lårcurl och magövningar. Det är alltså stora muskelgrupper som jag ska jobba med. Därför kommer det att bli tungt. 5 set på varje, lågreps. Spännande att se hur detta känns imorgon ;)


Gammal frukostbild


Kommentarer
Postat av: Anonym

fattar inte att du orkar vakna så tidigt. sömn är ju extra viktigt när man tränar mycket..

2011-08-10 @ 21:30:35
Postat av: MYMiC

fy vad gott det såg ut ;w;

2011-08-11 @ 15:22:30
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0