Längtar efter sängen

Tjoo! Här har ni en tjej som är helt slutkörd. Vid tre for vi till Piteå där jag lämnade av Linus och for vidare hem till Umeå. Lång, seg bilfärd och jag var less när jag var i Jävre. Jag har både längtat och gruvat inför den här dagen. Jag har längtat hem väldigt mycket. Men nu när jag har träffat Linus varenda dag sedan mitten av maj (till och med när han jobbat dygn, för då hälsar jag på honom) så känns det riktigt jobbigt att vara ifrån varandra i fem dagar.

När jag kom hem började jag packa upp en massa grejer. Bara väskan med kläder kvar, vilket jag ska försöka ta tag i nu. Eller imorgon. Sedan har jag hunnit vara å storhandlat så att jag har mat. Det är först nu jag sätter mig ner.

Har inte ens tagit mig tis till att äta för det har varit så fullt upp. Inte bra. Men nu är äggen färdigkokade och håller på att torrosta min egna müsli i ugnen. Supergott!


Avnjuter ett glas cola light i väntan på att müslin ska bli klar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

har hört att cola light är lika dåligt som vanlig cola. varför dricker du det??

2011-08-08 @ 08:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0