Luleåkalaset

Igår skulle vi köra Peter och Joel från Piteå till Luleå eftersom de skulle på Luleåkalaset. Jag tänkte att ifall det inte är alltför dyrt så kan vi gå in, annars gör vi något annat. Tur för mig då att Joel hade en förköpsbiljett för 250 kr som jag fick köpa! Ännu mer tur att snubben i kassan gav mig fel band så att jag fick ett helgpass istället för bara en kväll.

Kvällen var helnykter för mig och Linus. Den innehöll dock en hel del onyttigheter ändå, haha. Vi åt langos för första gången sedan förra sommaren, vilket var mycket flottare än jag minns. Jag blev mätt efter en halv. Eller inte mätt utan mer liksom "äter jag en tugga till så spyr jag" för att det var för mycket fett för mig helt enkelt. Min kropp är inte van. Sedan blev det även godisremmar, vilket är ett måste när man är på festival. Och sen avslutades kvällen med att jag och Linus delade på en stripsmeny, haha.


Vi var inte hemma förrän vid tre, så vi vaknade inte förrän vid halv tio och har legat i sängen och dragit oss. Jag, Linus och Dio. Familjemys! Nu längtar jag efter en goood frukost och en massa kaffe! Behöver lite uppladdning för att orka träna, haha. Fortfarande träningsvärk och gruvar lite för de tunga böjen idag. Men det brukar gå bra när man väl kommer igång!



Ikväll ska vi se Mustasch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0