Min dag

Imorse när jag for till skolan var jag så trött att jag hade velat krypa ner under täcket och sova ett par timmar till istället. Minst. Det var nästan skönt att det regnade här imorse för då hade jag en bra anledning till att ta bilen och slippa cykla, haha.

Jag har trots allt överlevt dagens föreläsningar. Underbart med träning under lunchen för att samla energi. Jag körde pass 2 på nya schemat. Benpress, marklyft, benspark, lårcurl och crunches. Det brände ordentligt i benen kan jag lova! Körde 5 set på varje och låg kring 5 reps också. Riktigt tungt ska det vara! och att avsluta passet med crunches blev också bra! Har dock fortfarande lite träningsvärk sedan måndagens magpass, så jag kunde inte köra lika tungt som vanligt. Men kontakten var det iaf inget fel på ;)

Efter sista föreläsningen pluggade jag, Sofia och Bea tillsammans. Jag börjar få hopp om att detta kan gå vägen, men man vet aldrig. Nu har jag precis kommit hem och ska fortsätta kvällen med mer plugg. Kul liv ;)


Kommentarer
Postat av: neli

vilken bra blogg du har =)

2011-08-11 @ 13:42:31
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0