Min torsdag

Efter att ha en någorlunda hektisk morgon där jag tvättade, diskade och fixade samtidigt som jag tentapluggade, for jag till gymmet och pumpade boobies och armar. Två övningar för varje, 5 set och lågreps för varje övning. Gött! Fick dock byta ut ett par favoritövningar pga att de var upptagna och jag hade inte tid att vänta. Men passets helhet var väldigt bra!

Efter dagens enda föreläsning gick jag och Sofia till universitetet och pluggade. Riktigt bra att ha någon att disskutera med! Vi gick igenom gamla tentafrågor och kom fram till rätt mycket faktiskt. Nu har jag haft en paus för matshopping, middag och kaffe med Linus. Dags att återgå till pluggandet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0