Ny vecka

Jag känner mig som en riktigt dålig bloggerska nu. Finns liksom inte tid. Igår pluggade jag HELA dagen. Eller jaa, 12 timmar av dagen gick åt till plugg, resten till att äta, diska och dammtorka. Det blev med andra ord ingen träning. Jag var jättesugen på att fara till gymmet, springa en sväng, åka inlines eller vad som helst bara för att komma från pluggandet, men jag tog mig inte tid till det. Dumt egentligen. Jag tror att jag skulle plugga betydligt bättre om jag la ner lite tid på träningen också. Kvalitet är bättre än kvantitet liksom.

Imorse har jag hunnit med en morgonpromenad på 45 minuter. Riktigt härligt tempo också! Jag känner mig redo för en ny vecka. Tillbaka till rutinerna liksom. Först blir det plugg hemma (skippar förmiddagsföreläsningen), sedan träning, föreläsning och mer pluggande. Jag tror att jag och Sofia skulle plugga tillsammans idag. Härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0