Oh. My. God.

Godmorgon! Jag har nätt och jämnt lyckats ta mig upp ur sängen. Jag tror att jag har träningsvärk i varenda muskel som finns i kroppen. Känner mig ömtålig som en porslinsdocka och klumpig som ett kylskåp. Nice kombo!



Otroligt välbehövligt med en vilodag idag! och det är inte bara vila från styrketräningen, utan vila från ALLT. Jag brukar hata vilodagar för att det är så fruktansvärt långtråkigt, men idag känns det faktiskt skönt att inte träna. Jag har till och med skippat morgonpromenaden nu på morgonen. Det blir säkert någon promenad senare, men mer fysiskt aktiv än så är förbjudet idag ;)

Jag ska ägna denna fredag till att packa alla grejer. På söndag far jag hem igen! Nu har ju jag varit i Älvsbyn hur många veckor som helst och jag saknar min lägenhet och hela stan väldigt mycket. Jag har dock lite separationsångest eftersom jag inte vill vara utan Linus. Vi har ju umgåtts varenda dag nu sedan mitten av maj, förutom när han jobbar dygn. Men då hälsar jag på honom på jobbet, haha. Nu ska vi klara oss utan varandra i fem dagar. Känns tungt, men vi har ju klarat det förr så det ska nog funka!


Nää, nu är det dags för frukost! Frukosten smakar ju ALLTID godare när man har varit ute och gått, sprungit eller åkt inlines direkt på morgonen. Det blir liksom en helt annan smakupplevelese, haha. Kanske för att man har fått längta och hunnit bli lite hungrig? Får se hur frukosten smakar idag då, utan kardio. Jag tror att den är god ändå. Tror inte ni det? :)



Kommentarer
Postat av: Sofie

Ser gott ut! Trevlig helg! :)

2011-08-05 @ 10:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0