Över förväntan!



Dagens pass gick över förväntan! Efter en timme i soffan var jag som en ny människa och redo för träning. Det blev ett hårt pass, som vanligt, haha. Dessutom gick latsdragen mycket mycket bättre idag än sist. Jag körde i cablecrossen idag istället för "vanliga" latsdrag. Jag märkte sist att jag fuskade lite när det blev för tungt, så nu kände jag att jag behövde en spegel för att se till att jag inte fuskar. Och bara man ser vad man gör så brukar fuskandet försvinna. Kände mig dessutom väldigt stark i latsen idag. Har inte kört i CC på några veckor och nu fick jag öka 10 kilo på varje sida. Hur grymt är inte det? :)

Nu har jag duschat, ska kladda på lite smink och göra mig redo för ännu en kväll på Luleåkalaset. Chaffis ikväll igen, vilket jag gärna är eftersom jag inte känner något behov av att dricka. Lika bra att ställa upp för andra som är ölsugna då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0