Träningsprogramsbyte



Har kört ett sista gympass här i Älvsbyn. Har funderat hela helgen över hur mitt nya träningsprogram ska se ut. Från början tänkte jag ju köra samma som tidigare - 5-splitt. Men jag börjar bli sugen på att köra 3-splitt istället och därmed köra allting lite oftare. Nu under några veckor har vi ju kört "bygga-massa-programmet" med 2-splitt, så det känns som ett naturligt steg att gå över till 3-splitt nu med övningar som jag klarar av att köra utan passning. Benböj kommer jag till exempel byta ut mot benpress, och bänkpress byts ut mot bröstpress i maskin och hantelpressar. Kommer att bli bra!

Nu ska vi äta en goood lunch hos mina föräldrar. Kyckling och pommes blir det! Sedan drar vi först till Piteå och går på Dollarstore. Behöver en massa grejer. Tvättmedel, diskmedel, schampo, balsam.. You name it! Sedan lämnar jag Linus i Piteå och drar vidare hem till Umeå.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Har en tävling i bloggen just nu! Lottar ut ett valfritt smycke!!!!

Gå in och kika innan det är försent ;)

http://reloadmee.blogg.se/2011/july/tavling.html#comment

2011-08-08 @ 08:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0