Alla hjärtans dag!

Hoppas att alla har fått en bra start på alla hjärtans dag! :)

Själv vaknade jag upp med min älskling,
sedan iväg till bussen som gick 06.50. Blir kvar på bussen i ca en och en halv timme till. 11.15 tror jag att jag skulle vara framme. Har varit duktig och pluggat, men nu märkte jag ju att det fanns gratis internet på bussen ;O Haha.

Träningsvärk i ryggen har jag också. Och annan värk i ländryggen, vilket känns mindre kul. Men det lämnar vi nu och fokuserar på den härliga träningsvärken istället. Trodde itne att jag skulle få någon eftersom jag tyckte att jag tränade så lugnt igår, men tydligen tyckte kroppen annorlunda ;)

När jag kommer fram till Umeå far jag direkt till skolan och gör en redovisning. Sedan träning och efter det bär det av hemmåt för tentaplugg.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Jag vill gärna ha nya bloggar att läsa. Har du några tips? Det kan vara din egen eller någon annans! Läs mer och tipsa här: http://selb.blogg.se/2011/february/tipsa-mig-om-bloggar.html

2011-02-14 @ 18:33:48
URL: http://selb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0