Bröst



Idag efter förelsäningen for jag till gymmet en sväng och tränade lite bröst. Egentligen kör jag ju bröst och axlar tillsammans, men som sagt så är det mjukstart som gäller efter förkylningen. Igår tränade jag lite axlar, så det blev bröstdelen av det vanliga passet idag.

* Bröstpress i freemotion
* Lutande press
* Pecdec
* Bänkpress med hantlar
i superset med
* Flyes med hantlar
* Flyes i CC

6 övningar, men jag körde rätt lätt ändå. Mycket flyes i olika former blev det idag. Mer flyes och mindre pressar än vanligt. Men helt okej!

Lite hostande mellan varje set blev det också. Haha. Längtar grymt mycket efter att vara HELT frisk och kunna ta ut mig själv fullständigt på träningen.

Just nu längtar jag efter ett HÅRT ryggpass och löpning tills benen viker sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0