Dag 10 - Då mår jag som bäst


Bloggutmaningen Dag 10
(För tidigare inlägg - se kategorin Bloggutmaningen - Träning)


Då mår jag som bäst







Lite förklaring till bilderna dårå! Jag mår som bäst när jag har kört ett skönt styrkepass, löpning och sedan får mysa med honey. Det finns ingen bättre än den kombinationen!

Sedan mår jag såklart bra av att umgås med mina underbara vänner. Älskar att skratta och ha kul! (Fast vem gör inte det?). Och så älskar jag när jag har gjort bort en tenta och jag känner att det har gått bra. Det har nog hänt ungefär en gång hittills och jag har gjort fem (?) tentor. Haha, men fler bra tentor ska det bli framöver!

Jag älskar när jag slipper stressa och verkligen kan känna allt är lugnt, allt är okej. Sker inte alltför ofta kan jag lova. Stressen och pressen finns alltid. Så därför är det lyx för mig att kunna njuta av att ta det lugnt. Så när jag lyckas med det mår jag bra! :)

Listan skulle kunna göras lång. Finns mycket som får mig på superbra humör :)


Kommentarer
Postat av: cassandra

Lottar ut en invite till bloggsvar, det enda du behöver göra är att kommentera inlägget så är du med och har chansen att få bloggsvar till din blogg. :)



Om du inte riktigt vet vad det är så gå in och läs på bloggsvar.se.



http://ccjb.info/2011/february/invite-till-bloggsvarse.html#comment



/ Cassandra

2011-02-23 @ 08:04:43
URL: http://ccjb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0