Dag 2 - I mina öron när jag tränar


Bloggutmaningen - Dag 2
(Se tidigare inlägg samt vad som komma skall under kategorin Bloggutmaning)


I mina öron när jag tränar

Jag skrev ju ett inlägg om min träningsmusik
för bara några dagar sedan. Scrolla ner på bloggen så hittar ni lite mer exakt vilka låtar som spelas. Men jag kan ju skriva lite kortfattat nu också..

Artister och grupper som finns i mina öron när jag tränar är Dio, Jorn Lande, Megadeth, Cavalera Conspiracy, Meshuggah, Airbourne.. Tror till och med att det finns ett par låtar med Europe! Hehe. Och så några låtar med Foofighters finns också. Funkar ju dock bäst till lugna promenader då det inte är lika mycket power i dom låtarna (Jämför ex Cavalera Conspiracy och se skillnaden;)).

Jaja. Det var väl allt jag hade att skriva idag! Är ni mer nyfikna får ni kika på det jag skrev för några dagar sedan :)




Kan förresten rekommendera en sån här liten ipod från Apple. Jättepraktisk att ha när man tränar! Man kan klämma fast på den bh:n eller linnet och sedan bara köra på! Den tar knappt nån plats och är därför inte ivägen. En nackdel kan vara att det inte finns någon display. Men vem tusan har tid att syssla med sånt när man tränar? ;)


Kommentarer
Postat av: Christer

har också en mini-mp3 spelare som jag är nöjd med. Heller ingen display på den vilket jag som du inte har nåt ont av.

2011-02-05 @ 09:47:30
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Denise

Bra musiksmak du har! :)

2011-02-08 @ 21:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0