Dag 8 - Min favoritmat


Bloggutmaningen Dag 8
(För tidigare inlägg, se kategorin Bloggutmaningen - Träning)


Min favoritmat



En bild säger mer än tusen ord, eller hur?

Min favoritmat varierar.
Har en tendens att äta det jag gillar superofta för att det är så gott, och sedan blir jag less. Men kyckling fungerar alltid!

Min kyckling brukar jag marinera i soya och sweet chili-sås, samt en massa svartpeppar och chilipeppar. Sedan kastar jag in den i ugnen. Efter ett tag slänger jag dit lite wokgrönsaker också. Jag använder faktiskt ingen olja eller något när jag gör min kyckling.

Denna kycklingwok äter jag sedan tillsammans med grönsaker som gurka, tomat, paprika.. Det som finsn hemma helt enkelt! Och lök brukar jag också hacka ner i salladen. Till detta har jag minikeso.

Love it!









Man behöver en MASSA mat för att bli lika stor och stark som jag! ;D


Kommentarer
Postat av: M'

http://honungspajer.blogg.se

2011-02-18 @ 18:30:38
URL: http://honungspajer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0