Godmorgon!

Kan inte påstå att jag var speciellt pigg när larmet ringde 06.15 imorse. Men jag tog mig upp och gick ut och promenerade ändå! 50-minutersrundan idag. Skööööönt. Och jag älskar att det är ljust på morgarna nu! Känns betydligt roligare än att traska i mörker.

Nu ska jag äta frukost. Ett knäckebröd med två äggvitor, kesella med funlight, blåbär, två kiwis och massa kaffe. Så ser dagens frukost ut! Och så ska jag komma ihåg att ta mina vitaminer också. Multivitamin Kvinna och antioxidant-tabletter. Behöver egentligen inte mer c-vitaminer eftersom jag får i mig så mycket genom all frukt jag äter, men jag vill vara på den säkra sidan nu och försöka förebygga förkylningar. Och genom multivitaminerna får man i sig en massa bra ju! :)



Heeeeej, jag ser ut som ett troll!


Kommentarer
Postat av: Christer

Själv snosade jag 2 timmar :P

2011-02-24 @ 14:24:10
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0