Hemma :)

Det känns som att det alltid blir dålig uppdatering här när jag är i Älvsbyn. Tar mig inte tid till datorn helt enkelt! Men nu är jag hemma i Umeå igen. Och jag behövde inte vara själv i bilen heller! Fick sällskap av Anna, Elvira och Lisa :)

Ikväll finns det så mycket som jag borde göra.. Typ plugga, träna.. Ta igen sånt som jag gjort för lite av i helgen helt enkelt. Men jag har ingen energi alls. Så jag får jobba dubbelt så hårt imorgon! :)

Träningen denna helg har förresten bara blivit promenader och skridskoåkning. Ingen styrketräning på hela helgen och jag längtar efter att få pumpa musklerna. Så det ska jag göra imorgon! :)



Nu saknar jag min älskling så mycket att det gör ont. Känns hemskt att åka ifrån honom. Men jag kan inte göra annat än att blicka framåt. På en vecka kommer han hit. Eftersom hans utbildning är på en folkhögskola har han ju sportlov! Sån lyx har inte jag, men han kan ju iaf vara här i en hel vecka :)


Kommentarer
Postat av: spelandet.se

Hejsan!



Vi skulle bli väldigt glada om du skulle vilja lägga in en länk på din sida med våran länk?:)



<a href="http://www.spelandet.se">Onlinespel - Spelandet.se</a>



Ha en fortsatt trevlig dag!



// Spelandet.se

2011-02-28 @ 06:49:32
URL: http://spelandet.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0