Imorgon: Vila

Imorgon blir veckans vilodag från träningen. Stod mellan att vila imorgon eller på fredag, och det blir imorgon eftersom det passar bättre med mitt övriga schema då. Att jag dessutom har träningsvärk i armar, axlar och bröst, och förhoppningsvis kommer ha en del träningsvärk i magen imorgon är förstås också bidragande faktorer till varför det passar bra med en vilodag. Benen har jag inte träningsvärk i, men dom är trötta ändå efter all kardio.

Så imorgon = vilodag.

Morgonpromenad blir det förstås ändå! är för rastlös för att klara mig helt utan motion ju ;)



Från fredag börjar en mördar-helg, haha. På fredag ska jag träna rygg och löpning. Sedan kommer Linus hit och jag har planerat att vi ska köra ett STENHÅRT fyspass ute i snön på lördag. Hihi, jag ska pressa honom såååå hårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0