It's called POWERWALK






Jag har varit ute och knatat samma gamla runda. Byter håll lite då och då, men det finns inte så mycket variation här i Yttertavle ;) Idag blev det dock lite skillnad motför mina vanliga rundor eftersom jag promenerade med stavar! Shiiiit vad det var längesen jag gjorde det. Men härligt! Det känns som att jag får upp farten YTTERLIGARE då.

Nu är benen trötta. Hela kroppen är trött. Det är inte konstigt eftersom jag har tränat hårt i fem dagar nu. Alltså står det vilodag på dagens schema. Tråkigt, men välbehövligt :) Hoppas på att ha en massa ny energi till att träna hårt imorgon!



Nu har jag en och en halv timme på mig att äta frukost och plugga. SKÖNT med en lång morgon! Sedan väntar dagens föreläsning mellan 10 och 12 och sen blir det grupparbete där vi ska göra bort det sista. Alltså finslip, bestämma vem som ska redovisa vad på måndag, osv, osv. Skönt att få det bortgjort redan nu eftersom jag far till Älvsbyn imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Christer

Grymt härlig start på dagen :)

2011-02-09 @ 08:59:43
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0