Jag är en lycklig tjej!

Jag har varit på gymmet!! Wihooo!

Körde ett mycket lätt axelpass.
Fyra övningar bara. Och så en övning för latsen, bara för att jag älskar den övningen!  Och jag gick ner en viktklass på alla hantlar. Mjukstart! Men jag är ändå lycklig. Blir så glad bara över att vistas i gymmiljön!

I vanliga fall hade jag lätt kört dubbelt så många övningar och pressat mig själv hårdare. Men jag tänker inte utmana ödet efter drygt en veckas förkylning. Förväntar mig att vara back on track på ett par dagar :)

ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA TRÄNING!


Kommentarer
Postat av: Christer

Härligt med träning ja :)

Hoppas du får bli frisk.

2011-02-20 @ 16:00:30
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Sanna och Wilma

hej!

Har du lust att göra ett bloglovinbyte

med oss? :-)

hoppas du har en fin dag!

kram

2011-02-21 @ 08:00:59
URL: http://tobelieve.devote.se
Postat av: PHOTONERDEN

Saltopeppar.se har grymt snygga solglasögon! Du kan nu vinna ett par valfria solglasögon hos mig. Tävla, du vet aldrig om det är DU som får solglasögonen!



Ursäktar om du inte tycker om "reklam" !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0