Jag är glad!

Åhh, det är så underbart väder ute och hela jag blir lycklig och går omkring med ett leende på läpparna. Otroligt hur mycket man kan påverkas av vädret! På vintern är jag alltid trött och seg eftersom det är så mörkt ute. Nu lyser solen, himlen är blå, det är plusgrader, vägarna börjar bli snöfria och det droppar från taken. Love it! Vilken positiv energi solen kan ge! :)



Dagens föreläsning blev inställd eftersom läraren var sjuk. Jag har ändå varit till skolan en sväng för att skriva ut och kopiera. 150 sidor har jag att läsa idag. Och en seminarieuppgift till imorgon. Yääääääy. Jag som helst skulle vilja vara ute i solen och promenera hela dagen. Men det känns som att ingenting kan förstöra mitt braiga humör nu. Lika bra att ta tag i pluggandet innan den positiva energin försvinner ;)



Nu blir det kaffe och en banan och sen är jag redo för några timmars pluggande! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0