Lats!



Känner att det är dags att börja ta lite nya formbilder, haha. Kanske gör det i helgen!


Har iaf tränat rygg idag. Och baksida axlar (eller baxida akslar om man vill stava det så^^ Nää, nu ska jag vara ltie seriös!). Det gick helt okej. Bra kontakt med latsen i de flesta övningarna, men en del funkade mindre bra idag så jag fick sänka vikterna på dem och köra på högreps med fokus på att hitta kontakten.

Dagens pass:

* Lats i freemotion
* Hög rodd
* Omvänd pecdec
* Skivstångsrodd
* Latsdrag
* Chins
* Sittande rodd

Tror jag fick med alla nu! :) Ingen ländryggsträning idag då den fortfarande är trött från onsdagens pass. Men den får jag köra hårt med senare i helgen då träningsvärken är över!

Liiiiite kardio blev det också. Tänkte springa fem kilometer, men gav upp innan. Hade ingen energi kvar. Vilket både berodde på att jag inte riktigt vaknat till (dom där morgonpromenaderna ÄR viktiga för mig för att vakna) och att jag var hungrig då klockan var ett och jag inte ätit lunch. Men men.. Nya tag senare i helgen! Då ska jag springa MER än 5 km, hihi! Kompensera lite ni vet ;)


Kommentarer
Postat av: Christer

Ser ut att vara i bra form.

2011-02-04 @ 17:11:56
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0