Lördag

Igårkväll var jag först hemma hos mina föräldrar och firade min syster som fyllt år. Över 40 pers var där! Jag satt mest och pratade med dom andra "pensionärerna" (jaa, 19-21-gruppen, haha). Det var trevligt! Träffar inte dom så ofta nu när jag bor i Umeå.

Sedan skulle jag fara och hämta min älskling i Öjebyn, men vi blev utlockade till Kalles, så det blev en oväntad utekväll i mina promenadvinterkängor, haha. Rätt kul var det, för det var längesen jag var ute. Citronvatten drack jag, ifall någon undrar ;) Sedan skulle vi skjutsa hem folk lite överallt, så vi var inte hemma förrän halv fyra. Planerat? Njaaee. Jag brukar ju gå och lägga mig vid elva, så jag var trött! Sov till halv elva imorse, vilket är väldigt ovanligt för att vara mig.

Idag har vi inte så mycket planer. Jag ska plugga, som vanligt. Och så ska vi se fotboll och träna. Rätt lugn dag med andra ord!


Jag saknar min kisse! Hasr för första gången lämnat honom i Umeå över helgen. Kattvakter har jag ju, såklart. Men det känns ändå lite hemskt att lämna honom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0