Lördagkväll

Har haft en trevlig kväll hos Peter och Bella i deras nya, fina lägenhet. Träffat massa nytt folk! Alltid kul, även om jag är gode blyg när jag inte känner någon ;P

Nu är vi i alla fall hemma och ska väl gå och lägga oss när som helst. Klockan är ju supermycket! Haha. Vid elva vill jag sova!

Imorgon ska vi till ishallen igen. Linus var en bra PT idag åt mig ;) Han sa åt mig vad jag skulle göra och jag kämpade på. Måste säga att jag är som Bambi på hal is, men jag gjorde så gott jag kunde i alla fall! :)

Imorgon på eftermiddagen bär det av hemåt igen. Usch. Jag vill inte! Vill stanna här med min älskling för alltid och slippa pluggstressen. Men det fungerar inte så. Tiden går ju trots allt fort, så rätt som det är så är jag väl färdigutbildad och har hus, en massa barn och 10 hundar och katter. Och volvo. Fast det har jag iofs redan. Jaja, det är bara blicka framåt och kämpa på med utbildningen och hoppas att livet blir lite lättare sen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0