Mina älsklingspojkar








Ser ni skillnaden på lillkissen? Första bilden är från oktober och andra togs igår. Nog har han växt en hel del! Min fina fina Dio.

Och medans Dio har växt för fullt så har älsklingen krymt. Minus 10 kilo på fem veckor, och 9 cm mindre runt midjan (mätt över naveln för att ha bra utgångspunkt). Riktigt duktig är han! Och pushar och peppar för fullt. Inte för att jag har krav på honom att bli smalare rent utseendemässigt, för jag älskar honom oändligt hur han än ser ut. Men han vill leva mer häslosamt och jag hjälper honom med det så att han kan ha ett låååååångt och lyckligt liv med mig! :)







Jag älskar mina fina pojkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0