Powerwalk i 24 minusgrader

Imorse var jag ute och promenerade som vanligt. 24 minusgrader var det, men jag knatade på i 50 minuter med ipoden och gångstavarna som sällskap. Ögonfransarna frös ihop, men jag måste säga att det känns ju liiiite bättre när man kommer hem igen och känner att man klarade det trots kylan. Det blir liksom en större utmaning än att gå när det är varmare och soligt..

Nu har jag ätit frukosten! Äter i princip samma frukost varje dag, men jag ÄLSKAR det. Haha, när jag går och lägger mig på kvällarna längtar jag efter att bli hungrig och få äta frukost, hihi!


Denna underbara skapelse finns alltid med i frukosten!


Jag har inte föreläsning förrän klockan ett idag. (Och ändå vaknar jag halv sju? Craaaaazy!). Ska plugga ett par timmar och sedan fara iväg till gymmet. Ben och axlar blir det idag! Och kardio om jag hinner. Löpband eller cross!

Slutar fyra idag, ska hem och äta middag och sedan iväg mot Älvsbyn :) I helgen väntar myspys med älsklingen, och så firande av lillasyster som fyllt 18 och dessutom hunnit ta körkortet!


Kommentarer
Postat av: Christer

Gröt och ägg är min standard och jag lessnar aldrig :)

2011-02-10 @ 10:51:28
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0