Söndag!



Söndagar har ju en tendens att bli slappardagar. Och vi har haft en riktig slappardag! Började iofs morgonen med en morgonpromenad som vanligt, men sedan har vi bara varit inne och spelat gitarr och sjunigt och sånt. Myspys!

(Förresten så var det extra härligt att gå imorse, eftersom jag kände träningsvärken i rumpan vartenda steg jag tog! Hihi, utfallen igår tog på minsann!)

På ett par timmar far älsklingen hem till Älvsbyn och då far jag iväg till gymmet för att dränka mina sorger med träning. Vissa gör det med alkohol, jag gör det genom att PUMPA. Ohh yeees.

Idag ska bröst och axlar få sig en omgång! Jag hoppas att det inte är så mycket folk på gymmet idag. Har varit väldigt mycket folk senaste helgerna. Så mycket att man får köa för att få sig rätt stänger, hantlar konditionsmaskiner, osv. Det gillas INTE! Men alla dessa nyårlöftes-tränare borde väl försvinna snart? ;P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0