Tisdagens planer



Har varit ute och traskat som vanligt. 50-minuter. Som vanligt. Det var riktigt skönt och jag LÄNGTADE ut inatt. Beror både på att det är helt underbart att komma igång ordentligt på morgonen och på att jag hade en massa ångestdrömmar inatt. Stress stress, press press. Och ändå är det drygt en vecka kvar till tentan. Men det känns inte som att jag har lärt mig nånting och jag vill gärna känna mig rätt säker på allt några dagar innan, vilket icke kommer ske denna gång!

Jaja, skönt var det att komma ut iaf. Minskar stressen!



Ska försöka hinna med lite plugg nu innan jag ska till skolan. Och frukost såklart!

Vi har en föreläsning idag och sedan ska jag och Elin fila på grupparbetet. Vi skriver om hur IKEA har påverkat den ekonomiska utvecklingen i Älmhult, hur IKEA har påverkat samhället vid kriser (som i början av 1990-talet) osv osv. Rätt intressant är det!

Efter några timmar i skolan ska jag till gymmet och pumpa upp mina triceps. No cardio today. Benen är slutkörda efter gårdagens spinning + alla dessa promenader ;)




Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

Fin blogg!

lust att följa varandra via bloglovin ?:-)

kram

2011-02-08 @ 09:09:09
URL: http://tobelieve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0