Armar it is.

Dagens träningspass var kort men intensivt. Ingen kardio hanns med, men desto bättre gick det med styrkan!

Biceps och triceps tränades och så här såg dagens upplägg ut:

* Bamsecurls
(Pyramidset)
* Curls i cable
(med krokig stång)
* Skivstångscurls
* Hammercurls


* Tricepspress i maskin
* Hantelpress bakom huvudet
* Kickbacks
* Dips


Lite variation, framförallt på triceps, där jag ofta kör pushdowns och hantelpress med rep ovanför huvudet. Idag körde jag istället kickbacks och sedan hann jag inte så mycket mer, haha. Men ett skönt pass blev det och jag var rejält trött i armarna sista seten. Just like it should be! :)






Kommentarer
Postat av: Miko

Åh skulle också behöva komma igång o träna! :3

2011-01-19 @ 19:37:35
URL: http://frostcake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0