Beeeeeeeeen!

Nu är vi hemma igen!

Hade ett superskönt benpass idag på gymmet!
Körde högreps som planerat, och det kändes riktigt kul med lite omväxling. Tog ju dock lite längre tid än när jag kör 4 reps på varje set ;)

Övningarna som kördes idag var:

Liggande benpress (brett)
Sittande benpress (smalt)
Lårcurl
Benspark
Abductor
Adductor

4-5 set på varje, 12-20 reps. Benen skakade när jag var klar!



Tänkte ju köra kardio också,
men tydligen är det populärt att träna på lördagseftermiddagarna eftersom VARENDA crosstrainer och löpband var upptagna. Och jag kan ju meddela att det finns en hel på IKSU. Har aldrig hänt förut. Men vad göra? Jag kör lite extra kardio imorgon istället och tar vilodag från kardion idag helt enkelt!



Någon som är intresserad av att veta hur våra morgonvikter såg ut imorse då? Kan ju meddela att älsklingen har varit riktigt duktig! 6 kilo på två veckor har han tappat. Stolt över min babe!

Själv hamnade jag på futtiga 59,6. Inte mycket alls till mina 172 cm och jag kan inte minnas sist jag låg under 60. Brukar hålla mig kring 62-63. Men jag klagar inte! Dock får jag inte gå ner så mycket mer. Det betyder - ökat intag av kolhydrater! Jag ska hitta en balans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0