Dagens träning


Haha, jag kan inte på något sätt påstå att dagens träningpass gick bra. Det gick inte jättedåligt heller. Ett pass lite under medel helt enkelt. Men det var ju ungefär det jag förväntade mig med tanke på den träningsvärk som infinner sig i mina axlar.

Tränade i allafall biceps och triceps. Blev lite högreps i hammercurls också, på grund av att "mina" hantlar (12, 14, 16 kg) var upptagna. 18 kg vågar jag mig inte på, så högreps på 10 kilos-hantlarna fick det blir. Men det är inte så dumt med sånt ibland. Variation förnöjer, som man brukar säga!

När jag tränat klart armarna gick jag ner till ett löpband och körde lite lågintensivt där. 9 km/h sprang jag på, så ingen högre hastighet här inte. Men det fick duga eftersom jag är ute efter en mjukstart nu efter den lilla överbelastning som skedde förra veckan.

Imorgon blir det nog vila från styrketräningen, men ska försöka köra ett långt, lågintensivt kardio-pass ifall mina knän pallar.


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

anmäl dig gärna i min tävling där jag lottar ut ett par lösögonfransar och en mascara :)

http://thesswester.blogg.se/2011/january/tavling-vinn-losogonfransar.html

2011-01-25 @ 14:23:12
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Christer

Visst är det bra med variation, dels för träningen i sig och dels för att göra något annat för sig själv.

2011-01-25 @ 23:06:16
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0