En kväll med mina fina vänner

Inte mycket uppdateringar från mig här idag!

Träningspasset med Jessika gick bra! Vi tränade ben och sedan blev det även tre bröst-övningar. Bara för att. När styrkedelen var över blev det konditionsträning på crosstrainer för mig och på löpband för Jess. En halvtimme sprang vi! Tungt och skönt! :)

Eftermiddagen och kvällen har spenderats i Piteå. Jag, Josefina, Jessika och Linnea var först och bowlade. Det gick inget vidare för mig, men det hade jag inte räknat med heller ;) Sedan for vi till Golden Dragon och åt middag. Kvällen avslutades på Nodo med ett par koppar kaffe. Trevlig kväll med bästa vännerna! :)

Nu är jag hos älsklingen och snart är det läggdags. Imorgon ska jag plugga en massa. Så mycket som möjligt! Ska även hinna med att städa ut mitt gamla flickrum lite mera. Allt ska rensas ut så att lillasyster får ta över rummet. Hon är glad och ivrig över det i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0