Formcheck!

Jag har en säng som är 90 cm bred, och på den finns en madrass som är 80 cm bred. Jag rekommenderar inte att sova tre stycken på 80 cm. Men jag börjar bli pigg och redo för frukost, morgonpromenad och allt vad dagen har att erbjuda!

När Linus tar sig upp ur sängen ska vi kolla våra morgonvikter. Han har ju gått på en hård diet sen 1 januari och jag har också minskat mitt intag av främst kolhydrater, ökat proteinintaget, tränat mer kondition.. You name it! Bör dock nämna att jag får i mig dubbelt så mycket (om inte mer, hihi) kalorier än Linus nuförtiden. Så vi får se om det är någon skillnad på oss helt enkelt :)


Tyckte att den här var jättesöt. Men jag kan lova att jag aldrig kommer få så låga siffror på vågen. Till mina 172 cm har jag satt upp en egen undre gräns på 58 kg. Lägre än så ska jag aldrig gå! :)



Det kan även hända att vi tar lite formbilder idag.. Vet inte om det är något jag kommer lägga ut här, men kanske. Det är ju mest för att vi själva ska kunna se hur vi förändras. För som jag nämnt i ett tidigare inlägg - jag litar inte på vågen. Säger inget om kroppssammansättning, m.m. Så ifall jag väger 90 kg och har en massa fett eller 90 kg, hård och med en massa muskler så är det stor skillnad. Förstår ni? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0