Godmorgon!

Jag tog mig upp imorse! Kvart över sex stod första larmet på och jag snoozade till halv sju innan jag blev tvungen att vakna och sätta in mototrvärmaren. Tyckte att det var rätt bra jobbat att vakna då med tanke på att jag inte kunde somna igår och har sovit rätt lite inatt..

När jag ändå var ute tog jag mig en kort promenad på 20 minuter för att vakna till, och det funkade nog litegranna ändå. Känner mig inte alltför trött just nu iaf. Nu ska jag äta frukost och sedan bege mig mot tentasalarna och skriva den sista tentan på den här kursen. Skönt att få det bortgjort! Jag struntar nästan i hur det går nu, bara jag blir av med den, haha.

Efter tentan ska jag träna. (Suprised?!?) Bic/tric står på dagens schema. Det ska bli sååå skönt att trötta ut armarna lite ;) Sen har jag planer på att gå ner på stan en vända. Och handla på Ica Maxi också.



Eh, jaaa? Skål på er!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

Nu har du chansen att vinna ett helt valfritt smycket ifrån Calli.se.

Kanske till dig eller till någon du tycker om ?!



Skriv vad du vill vinna här: http://moonzanna.se/2011/january/vinn-ett-valfritt-smycket-fran-callise.html#comment



och du är med i tävlingen !

Kram Sanna

2011-01-13 @ 11:40:17
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0