Godmorgon!



Jag har hunnit vara ute och promenerat. Sov jättedåligt inatt, men jag antar att jag får skylla mig själv när jag hade sovmorgon till tio igår. Svårt att somna i rätt tid då!

Men halv åtta lyckades jag vara ute i friska luften. Kändes jobbigt från början, men när jag väl kom igång var det hur härligt som helst, precis som jag förutspådde. Och jag kan lova att jag tio gånger piggare nu än vad jag hade varit om jag sovit de där 50-minuterna istället.



Nu ska jag äta frukost. Kesella, kiwi och ett hårdbröd med keso och skinka. Jag tycker att frukost är helt klart bästa målet på dagen! Ska även fixa min matlåda som idag komemr att bestå av kyckling och wokgrönsaker, då mina "vanliga" grönsaker råkades ta slut igår. Men det är inte så dumt det heller!

Idag har jag en föreläsning, sedan grupparbete och på eftermiddagen/kvällen någon gång ska jag träna. Axlar och mage idag. Får se hur det går, då träningsvärken för tillfället infinner sig i rygg och bröstmusklerna. Ska försöka få så mycket kontakt som möjligt, helt enkelt!


Aja, nu: FRUKOST!


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

vad söt du är :)

ha en bra måndag!

2011-01-24 @ 09:47:23
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Christer

Morgonövningar är så härligt, längtar till att få ta cykeln till jobbet.

2011-01-24 @ 13:39:32
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0