Jag längtar efter sommaren



Kom nyss in från en 50-minuters powerwalk och känner mig som en ny människa, haha. Dessa promenader gör verkligen underverk för själen ;)

Det är härligt när kylan biter i kinderna. Men jag måste säga en sak. Jag längtar efter sommaren. Att kunna promenera utomhus i shorts och bikini. Få lite härlig solenergi och bara njuta av värmen. Och att kunna SPRINGA utomhus utan att riskera att halka ihjäl sig, haha.



Det här var första bilden på min blogg och den får representera shorts- och bikinidelen, haha. Bilden är tagen för drygt ett och ett halvt år sedan. Vilken dålig form jag var i då! Alldeles för lite muskler ju. Tänk vad som kan hända på bara ett och ett halvt år..


Kommentarer
Postat av: Christer

Broddar is the shit :)

2011-01-26 @ 22:28:23
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0